MS: Games for Windows Live se zlepší
Přiznání chyb z minulosti.
Microsoft veřejně přiznal, že jeho služba Games for Windows Live neměla úplně nejlepší start. Kvůli absenci špičkových titulů prý všechno od začátku nešlo, jak si firma představovala, nicméně s angažmá dalších vývojářů se prý GfWL bude už jen zlepšovat.
"Měli jsme dobré úmysly, tedy přenést achievementy, přátele a matchmaking na PC," vysvětlil senior producent Kevin Unangst v rozhovoru s CVG. "Akorát jsme do startu neměli ty fantastické hry, které služba tolik potřebovala."
Unangst má pocit, že GfWL může pomoci zpětná vazba od vývojářů jako jsou Lionhead (Fable III) nebo Gas Powered Games (Age of Empires Online). Podle senior producenta zafunguje stejný princip, jako když Bungie s Microsoftem vyladili multiplayer na prvním Xbox Live díky vydání Halo. Službě prý také pomohl třeba Epic, když propagoval Live v rámci reklamní kampaně na Bulletstorm.