Kinect má poznat i vaše prsty
Microsoft ho prý chce zpřesnit.
Microsoft údajně pracuje na zlepšení přesnosti Kinectu, který by pak mohl detektovat i pohyby jednotlivých prstů a otáčení zápěstím.
Tým v Microsoftu podle zdrojů Eurogameru úpěnlivě pracuje na tom, aby zjistil, jak více zkomprimovat data tak, aby i tyto informace mohl Kinect zaznamenávat. Dobrou zprávou je, že k tomu, aby něco takového Kinect dokázal, stačí pouhý upgrade firmwaru.
Dokonce se dá vylepšit i hloubkový senzor v Kinectu. V současnosti běží na rozlišení 320x240 pixelů a 30 snímků za vteřinu. Hardware ale dokáže běžet i v rozlišení 640x480 pixelů, a to už stačí na to, aby mohl prsty zaznamenat. Také USB řadič má ještě rezervy. V současnosti jím protéká 15 až 16 MB/s, ale může jím protékat až 35 MB/s.
Omezení v USB zařízení je dle zdrojů Eurogameru aktivováno proto, že na Xbox 360 může fungovat několik USB zařízení naráz. Microsoft ale zjišťuje, jak to obejít.
Když Anton Mikhailov vysvětloval, proč se Sony rozhodla nejít podobnou cestou jako Kinect, byl to podle něj fakt, že senzory pracují s malým rozlišením a není tedy možné rozlišit pohyb prstů nebo otáčení zápěstím. Pokud to ovšem Microsoft dokáže, asi to Mikhailova překvapí.
Můžete se také podívat na další úžasné věci, které vytvořili šikovní lidé s open source ovladačem na Kinect pro PC. První video ukazuje obrovské klávesy a na druhém uvidíte imaginární kytaru: