Skip to main content

Metro Redux má na PS4 rozlišení 1080p, na Xbox One pouze 900p

Xbox One je opět slabší, ale obě verze běží 60 snímků za sekundu.

Po oznámení Metro Redux, předělávek Metro 2033 a Metro Last Light pro konzole nové generace a PC, přichází také pár prvních detailů.

Vydavatel Deep Silver říká, že nepůjde pouze o 1080p port původních her, ale o "skutečnou režisérskou verzi", která předělává obě hry pro moderní hardware.

Obě hry budou, stejně tak na PC, obsahovat vylepšenou vizuální stránku - zejména u Metro 2033, protože původní hra je přeci jen už z roku 2010. Hry ale budou obsahovat několik novinek, nový obsah a samozřejmě také všechny původní DLC.

Například Metro 2033 bude mít vylepšené osvětlení a přibudou tam také některé věci z Last Light jako možnost utřít si masku od krve nebo kondenzace, či tiše sejmout nepřítele. Dalším příkladem je level Dead City, který byl původně rozdělený, ale teď už je možné mít jej pohromadě jako jednu sekci.

Oznamovací trailer na Metro Redux

Last Light nebude mít zase tolik vizuálních vylepšení, protože hra vypadá pořád dobře, ale bude možné se například podívat na hodinky nebo do inventáře, což jsou věci, které hráči nejvíce požadovali.

Co se týče PC verze, například Metro 2033 v Redux verzi poběží mnohem lépe na hardwarově slabších počítačích.

Každý titul je možné hrát ve dvou různých módech: Survival nebo Spartan. Survival je podle Metro 2033, kdy máte méně munice a dalších věcí, pomalejší nabíjení a drsnější nepřátelskou AI. Spartan přetvoří hru na akčnější a budete mít více zdrojů na to, jak si poradit s nepřáteli. Chybět nebude ani Ranger Mode, který odstraňuje HUD.

Obě hry se budou prodávat digitálně zvlášť za poloviční cenu nového titulu nebo pohromadě za 50 dolarů na disku. PS4, Xbox One a PC verze bude v létě, připravuje se také verze na Linux, Mac a SteamOS, které vyjdou později.

Read this next