Metro 2033 bude lineární příběhovka
Bez otevřeného herního světa ála Stalker.
To, co mohl leckdo tušit z popisů jednotlivých levelů a různých fází apokalyptické FPS Metro 2033, je teď oficiální - narozdíl od Stalkera půjde o lineární střílečku, tzn. žádný otevřený svět na vás ve hře čekat nebude.
Což může být překvapení už proto, že Metro 2033 vyvíjí tým 4A Games, poskládaný právě z odešlých autorů původního Stalkera, tedy ukrajinského týmu GSC Game World.
Koncept hry potvrdil sám vývojář Dean Sharpe v rozhovoru pro Inside Xbox. "Bude to příběhová, atmosférická střílečka viděná z pohledu vlastních očí, ne titul s otevřeným herním světem," řekl doslova. Doufejme, ať to není jen obyčejná tunelovka, i když na druhou stranu, co jiného vlastně chtít od tunelů metra, že? :-)
Připomeňme, že v Metro 2033 budete hrát za chlápka, který většinu svého života strávil v podzemí postapokalyptického ruského metra, dokud právě jemu nepřipadl úkol celý svět spasit a zachránit od šířící se mutantí nákazy.
Metro 2033 vyjde v březnu 2010, u nás v češtině.