Méně než 10 hráčů měl Babylon's Fall
Prezident Square Enix si ale stále jede své.
Je to docela paradoxní, že tato zpráva přichází ve stejné době, kdy prezident vydavatele Yosuke Matsuda zopakoval jejich odhodlání nabídnout hry založené na blockchainových technologicích a mnohými nenáviděných NFT.
"Soustředit se pouze na tradiční hry by nebylo dostatečné pro posun Square Enix vpřed. Máme vizi pro hry, v nichž budou hráči odměňováni za vytváření obsahu a jejich úsilí," vysvětlil pro Yahoo Japan, v návaznosti na snahu mít vlastní kryptoměnu.
Přitom Square Enix jsou výrobcem zatím největšího propadáku tohoto roku, Babylon's Fall, který se snažil o sázku na jiný moderní trend, tzn. uchopení titulu coby živé služby. Ale to se ani trochu nepovedlo...
Březnová hack and slash multiplayerová akce od PlatinumGames dosáhla v minulém týdnu nového nejnižšího rekordu.
Babylon's Fall pro PC hrálo souběžně pouze 8 lidí, všiml si TechRadar, s odkazem na specializovanou stránku SteamCharts. Krátce po vydání hry měl před měsícem titul jen pár stovek hráčů.
Zdá se tedy, že nezabrala ujištění o pokračování obsahové podpory ani zřízení dotazníku.