Skip to main content

Medal of Honor žádanější než Bad Company 2

A multiplayerové DLC bude zdarma.

Nový Medal of Honor se u nás prodává lépe, než ostatní letošní tituly od Electronic Arts. Řekl to Juraj Chrappa, který pracuje v české pobočcce EA na pozici senior online & komunitního manažera. Medal of Honor se u nás za první týden prodalo o 10% více než Battlefield: Bad Company 2 a o 18% více než aktuální FIFA 11.

U jednotlivých platforem je také jasný velký nárůst prodejů proti Battlefield: Bad Company 2, snad kromě PC, kde se Medal of Honor prodalo o 22% kusů méně. Na PlayStation 3 je ale výrazný skok a to sice o 152% oproti Battlefield: Bad Company 2 a na Xbox 360 o 65%. Vysoká procenta na PlayStation 3 vysvětluje Juraj Chrappa tím, že značka Medal of Honor je na PlayStationu více zabydlená „a PS3 je stále silnejšia – viď. rást FIFA 11 o 109%."

V Americe, Asii a Evropě se Medal of Honor reálně prodalo přes 1,5 milionu kusů. Toto číslo je z pěti dnů prodejů v USA a pouze dvou dnů prodejů v Evropě. Medal of Honor je tedy na dobré cestě pro to, aby mohl vzniknout další díl. Studio Danger Close má totiž od Electronic Arts podmínku, že pokud se neprodají alespoň tři miliony kopií, nebudou moci vytvořit pokračování.

Electronic Arts také představili první DLC, které bude všem hráčům, kteří si zaregistrovali Online Pass, zpřístupněno zdarma. Bude se jednat o přídavek do multiplayeru, do kterého hráčům přibude nový týmový mód Clean Sweep a s ním i dvě nové mapy – Baghram Hangar a Khyber Caves. Zároveň se mírných úprav dočkají stávající mapy Diwagal Camp a Kabul City Ruins. DLC bude k dispozici pro PlayStation 3 a Xbox 360 2. listopadu. O PC verzi se EA nezmínila.

Read this next