Skip to main content

Max Payne 3 realističtější a vylepšený

Animace mají být velkým krokem kupředu.

V nedávném videorozhovoru pro GameSpot se art director Rob Nelson z RockStar Games rozpovídal o nových vylepšeních v May Payne 3. Hra má celkově působit mnohem realistčtěji a to především díky vylepšeným animacím.

Max Payne 3 využívá technologii Euforia, která se stará o fyziku, nárazy kulek do těl a obecně o interakci objektů. Nelson se pochlubil tím, že pro Euforii bude Max Payne podobný skok, jaký se odehrál mezi Grand Theft Auto 4 a Red Dead Redemption.

Kromě samotných animací má být také vylepšené "povědomí" Maxe o svém nejbližším prostředí. V praxi to bude znamenat plynulé a přirozené pohyby například během krytí, při přeskakování překážek a při podobných úkonech. Celý pohyb prostředím má působit plynule a reálně.

Plynulé má být také tempo hry - žádné rušivé loadingy mezi filmečky a hrou. Hráč má být po celou dobu udržován v napětí, protože filmečky budou automaticky přecházet do hry - člověk tak nikdy nebude vědět, jestli ho čeká ještě další minuta příběhových dialogů, nebo se za pár vteřin rozpoutá velká přestřelka.

Ikonický Bullet Time se podle Nelsona skoro vůbec nezměnil a v třetím díle bude fungovat velmi podobně, jako v předchozích dvou. Vypadat a působit má ale díky všem ostatním systémům a vylepšním úplně jinak, i když to bude pořád starý známý Bullet Time.

Dlouhý sestřih z Max Payne 3.

Read this next