Mass Effect 3 s HUDem jako v Dead Space?
Také rozpoznatelnější nepřátelé.
Brenon Holmes z Bioware se rozpovídal na oficiálním fóru o Mass Effect 3 a prozradil, že v týmu přemýšlejí, jak využít skvělý HUD z Dead Space také v jejich hře.
"Jednou z věcí, kterou na Dead Space milujeme, je interface - je součástí hry a vůbec neruší. Přemýšlíme tedy, jak bychom podobný přístup použili i u nás. Chtěli bychom mít některé elementy HUDu v prostředí," prozradil.
Jediné, co by asi nefungovalo, je měření života na brnění, stejně jako ho má Isaac v Dead Space. Když byste totiž v ME běhali od úkrytu k úkrytu, příliš byste na ukazatel zdraví na zádech své postavy neviděli.
Další věcí, na kterou se v Mass Effect 3 podle jeho slov zaměřili, je rozpoznávání nepřátel. Podle nich musí být zcela patrné, jak vypadá který druh nepřítele a jak se v souboji chová. "V Mass Effectu 2 jsme měli jen některé nepřátele, kteří byli výrazní - Vorcha, Geth, Collectors, nebo Oculus."
Důležité prvky hry jsou prý pro rozpoznávání siluety nepřátel a právě na tom hodně pracují.