Mass Effect 3 má být pestřejší
Všechno bude funkční a uvěřitelné.
Ve třetím díle Mass Effectu by mělo ubýt místností, které slouží jen jednomu účelu (např. souboji) a působí zaměnitelně. BioWare se snaží pro třetí díl představit mnohem pestřejší prostředí, postavy a obecně celý vzhled hry.
“Tu pestrost teď tlačíme opravdu do všech úrovní, aby to nevypadalo tak, že jste pořád ve stejné místnosti, která je jen jinak vyzdobená. Z každé místnosti se snažíme udělat funkční prostor,” řekl v rozhovoru pro Xbox World 360 senior grafik prostředí Don Arceta z BioWare.
Zvláštní přístup k tvorbě budov a úrovní potvrdil i Noel Lukasewich, také senior grafik prostředí. Ten v rozhovoru prozradil, že se tým grafiků snaží nejdříve všechny budovy, objekty a prostředí vybudovat jako nové, tedy v “původním” stavu a až poté jej zničí.
“Skutečně přemýšlíme nad tím, jak by někdo z budoucnosti navrhl tuto budovu a jak by mohla fungovat. A pak ji vyhodíme do vzduchu!,” řekl Lukasewich.
Výzvou pro tým výtvarníků je i vizuální ztvárnění Země, jejíž architektura se výrazně liší od architektury ostatních planet v univerzu Mass Effectu. Tvůrci se tak snaží najít správný balanc mezi tím, aby Země vizálně zapadla do stávajícího unverza, ale aby ji hráč zároveň na první pohled poznal. “Stačí, když dáte do okna žaluzie a už to připomíná Zemi. To byste totiž na planetě Asari nenašli,” řekl Arceta.