Marketing pro Kinect za 500 milionů
Microsoft nešetří.
Microsoft oznámil masivní marketingovou kampaň pro spuštění Kinectu. Celá kampaň bude stát pět set milionů dolarů.
Kinect tak bude v reklamách nejen na internetu, v časopisech a v televizi, ale bude na všem od plechovek Pepsi až po krabice cereálií.
Svým způsobem to bude ještě větší spuštění než to, kterého se dočkal Xbox 360 na svém počátku. Tehdy Microsoft investoval také 500 milionů dolarů do marketingu, ale část z této obří sumy šla na dotaci konzole, která se prodávala pod cenou.
Mezi partnery Microsoftu, jejichž produkty budou propagovat Kinect, je například Burger King, Pepsi, Disney, YouTube nebo prestižní časopisy typu People a InStyle. Chystá se také velká akce na Times Square, které ovládnou obří billboardy na Kinect, jak informuje NY Post.
Microsoft tedy nic neponechává náhodě a na Kinect sází opravdu hodně. A my si teď můžeme jen představovat, jak by vypadaly jiné věci od Microsoftu, kdyby Kinect spolknul třeba "jen" 300 milionů dolarů. Taky sem vám před očima rýsuje vysokorozpočtový epický Halo film?