Skip to main content

Mark Cerny ze Sony reaguje na kritiku Knacka

Mohou za ni prý velmi vysoká očekávání.

Pomineme-li pouze stáhnutelnou šílenost LocoCycle nebo xboxový Fighter Within se známkami 1/10, nejhůře hodnocenou větší first-party hrou pro nové konzole byl Knack.

Jeho autor a zároveň architekt PlayStation 4, Mark Cerny, se v rozhovoru pro Gamasutru ohlédl za přijetím u kritiků, od nichž si obvykle odnesl jen průměrných 4/10 (viz třeba naše recenze s názorem Michala Jonáše).

"Očekávání od nextgen her jsou velmi vysoká, což je správné. Všichni sledují, jak se desetinásobný skok ve výkonu konzole projeví na grafice a na hratelnosti. Avšak je nad slunce jasné, že takové hry, které toho nebo online funkcí naplno využijí, se objeví až v budoucnu."

Tvůrce Knacka zdůraznil, že vytvoření startovní hry, která vyjde společně s novou konzolí, od nich vyžadovalo výjimečné úsilí. Přiznal, že mnozí hráči doufali v hlubší rozvinutí konceptu hrdiny složeného z malých částí, což se jinak všeobecně oceňovalo.

Podle Cerneho je dnes také velmi obtížné přijít s nějakou novou značkou, protože lidé od ní očekávají něco převratného, když vychází vedle GTA nebo Assassins Creed, ne pouze to samé nebo spíš horší, než předvedly staré plošinovky.

Knack co-op video

Read this next