Skip to main content

Mapa a provincie z Total War: Thrones of Britannia

Jak se změní oproti Attila?

Je to měsíc, co Creative Assembly oznámili odbočku série Total War, která má nabídnout na sobě nezávislé příběhy z určitého období historie.

Dnes z Thrones of Britannia odkryli mapu, která je obří, přesně třiadvacetkrát větší než u Total War: Atilla. Prý to budou nejpodrobněji zpracované britské ostrovy, co se kdy v sérii Total War objevily. Dovolilo to prý soustředit se na detaily pobřeží, zejména na západě Skotska. Celá mapa je prý podobná Grand kampani z Atilla.

Tvůrci se rozhodli zůstat věrni původním dobovým názvům frakcí, protože ty moderní se prý do hry nehodily. Aby byla hra zpočátku vybalancovaná, některé velké frakce byly na mapě rozděleny na menší, ať nejsou pro nováčky takovým oříškem.

Značnou změnu doznají provincie. Stále se skládají z vícero oblastí, tak jako ve Warhammeru či Atilla, ale tentokrát hra zkusí něco nového, co se týče osad. Hlavní města provincií budou opět opevněná a mají mít šest míst na stavby. Oproti tomu menší města nebudou mít kamenné zdi a pouze jediný či dva sloty. Dostupné budovy v tom kterém městě budou přednastaveny dopředu a čerpat z rázu krajiny okolo nich, ať už jde o farmu, těžařský důl či opatství.

Díky tomu se v Thrones of Britannia můžete těšit na systém, který míchá Shogun 2 (zdroje surovin mimo hlavní osadu) s Rome 2 (dovolující ovládat každé drobné město samostatně). To znamená, že drtivá většina budov, které vám zajišťují jídlo a přísun peněz, se nacházejí mimo bezpečí města. Budete muset vymyslet nové způsoby, jak je ochránit, i to naopak poskytuje nové ofenzivní možnosti. Více na blogu, vydání se plánuje na někdy ve 2018.

Read this next