Malé poděkování všem čtenářům Eurogameru
Meziroční nárůst návštěvnosti v září to vyžaduje.
Obvykle se těmito věcmi na webu nezabýváme, protože zajímají spíš partnery nebo inzerenty než běžné čtenáře, tentokrát však dovolte udělat výjimku. Rádi bychom vám na tomto místě jménem celé redakce i provozovatele Martina Schovance poděkovali za přízeň, kterou tomuto webu věnujete a která v září 2013 překonala nejsmělejší prognózy.
Český Eurogamer za minulý měsíc, kdy se už čtenáři vrátili z prázdnin, vykázal významný meziroční růst návštěvnosti: oproti září 2012 šlo o nárůst o 40 % v počtu návštěv, o 35 % v počtu unikátních návštěvníků a dokonce o 46 % v počtu shlédnutých stránek.
Nezávislý audit Google tedy dokazuje, že se řady příznivců Eurogameru rozšiřují. Pozvolnými krůčky, což je vždy ta nejtěžší cesta, na rozdíl od značných počátečních investic do reklamy či linků z homepage Seznamu/iDNES. O to více nás těší, že ta každodenní dřina nepřichází vniveč a že koncept, na který jsme vsadili, se ukazuje být tím správným. Proč nepřiznat, že k těmto výsledkům pomohl i nebývalý zájem o veškerý obsah k GTA 5.
Víme, že udržení takového růstového trendu v době celkové stagnace specializovaných médií i vzhledem k silnému loňskému podzimu bude obtížné a že to vyžaduje neustálé inovace, zlepšování i odstraňování známých nedostatků. I kdyby se do Vánoc podařil realizovat jen zlomek z nápadů, které létaly vzduchem na včerejším redakčním srazu, určitě to pocítíte, nehledě např. na plánované pokrytí příchodu nextgen konzolí.
Grafy vývoje různých ukazatelů bývají nadnárodní společnosti trochu posedlé, zvlášť když v nich "soupeříte" s jinými evropskými pobočkami sítě na mnohem větších herních trzích. Můžeme ale závazně slíbit, že po vás nikdy nebudeme chtít žádné poplatky za obsah či zasílání dobročinných příspěvků na běžný chod. Uvítáme jen, když se odvděčíte sdílením linků na Eurogamer.cz na sociálních sítích ještě častěji než doposud, když občas podpoříte domácí trh koupením nějaké hry nebo když osobně řeknete všem svým kamarádům, kam chodíte uhasit svou žízeň po aktuálním zpravodajství či po prvních recenzích, za což vás brzy hodláme i odměnit. Ještě jednou děkujeme.