Mafia II chce co největší realismus
Zabití nepřítele po dvou výstřelech.
Alex Cox, jeden z producentů Mafie II, se rozpovídal o tom, jak moc se snaží tvůrci této hry o realismus. Právě ten podle něj ovlivňuje spoustu věcí v této hře s otevřeným světem.
"Naše designérské pravidlo je: dva výstřely zabijí nepřítele a Vito může dostat čtyři nebo pět ran. Není to zase tak složité, ale zároveň to je v souhře s naší snahou o realismus," řekl časopisu Xbox World 360.
Nejenže se musíte ve hře hodně ukrývat, abyste nebyli velice brzy zabiti, ale musíte také dodržovat rychlost ve městě. "Snažíme se o to, aby byla přítomnost policie patrná," říká Cox.
"Váš oblíbený vůz si můžete vylepšovat, ale problém je, že když policisté poznají vaši poznávací značku, máte docela smůlu a všichni policisté pak po vašem autě půjdou."
"Důvodem je, aby měl hráč z jízdy opravdu reálný pocit. Dokonce vám může dojít pohonná hmota, když jezdíte příliš dlouho a musíte u benzínky natankovat."
K větší realističnosti u PC verze hry jistě dopomůže také to, že bude Mafia II podporovat jednak fyzikální model NVIDIA PhysX a také technologii 3D Vision, se kterou pomocí speciálních brýlí a monitoru budete moci hru hrát opravdu ve 3D.