Mafia 4 se měla odehrávat v Las Vegas
Ale byla zrušena kvůli špionské hře.
Jedním z vedlejších zjištění Kotaku při pátrání po projektech studia Hangar 13 je to, co se stalo s následníkem Mafia 3 (Alza.cz).
Po vydání hry v říjnu 2016 se prý tým rozdělil na ty, kteří chystají DLC a pak na ty, kteří prozkoumávají, co se sérií podniknou dál, což bývá běžný postup.
Prvním nápadem prý bylo vytvořit Mafia IV zasazenou do města hříchů, tedy do Las Vegas v 70. letech minulého století.
Byla to lákavá vize, založená na filmu Casino od Martin Scorseseho, odehrávající se ve městě rulet a automatů, které má pod palcem mafie, s bojem s nepřáteli na stripu a správě vlastního kasína.
Bohužel neměla dlouhého trvání: šéf Hangar 13 se prý vrátil z jednoho jednání se šéfy Take 2 v New Yorku s tím, že si musí vybrat: buď udělají Mafia IV nebo nějakou zbrusu novou vlastní značku. Prý šlo o těžké rozhodování, ale pak to vyhrála druhá možnost.
Touto novou značkou se stalo Rhapsody, špionská hra z prostředí Berlína v 80. letech, kde hrajete za ruského zvěda, jehož rodiče byly zavražděni v sovětských táborech a je tak hnán pomstou. Tedy něco jako mise ze Splinter Cell s různými technologickými hračkami (gadgety), kde je nutné zvolit mezi tím, co je dobré pro vás a co je dobré pro svět. Dokonce má být ve hře i vůz, se kterým lze přejíždět mezi východním a západním Berlínem. Hra měla být založena i na hudebním mechanismu, kdy se zapne detektivní režim v moment, zaslechnete-li piáno, což evokuje hrdinovo dětství.
Později se však Rhapsody změnilo ve hru se superhrdiny, kdy jste si přes hudbu vyvolávali pomocníky v boji, až se z toho stal takový guláš, že to bylo posláno k ledu. Právě kvůli tomu byl pohřben ten původní nápad na Mafia IV.