Skip to main content

Mafia 3 s náhodnými událostmi jako GTA 5

Co je World Interaction System.

Po nedávné várce informací z Game Informeru (druhé preview, info o studiu, obrázky, artworky) byl z Mafia 3 přiblížen dynamický World Interaction System, do kterého prý tvůrci hodně investovali.

Jedná se o náhodné události v herním světě jako v GTA 5, které se řídí určitými pravidly. Např. šikana černošského páru může proběhnout jen v určitých čtvrtích města, v určitou denní dobu a za určitého počasí. Toto definují vývojáři a ve hře se to pak děje víceméně náhodně, stejně jako třeba výskyt ženy flirtující s hrdinou nebo té hrající na kytaru. Většina těchto prvků je prý pouze pro navození pocitu živoucího světa, ale některé i ovlivní hratelnost.

"Příkladem tohoto systému jsou třeba velké pouliční demonstrace proti válce ve Vietnamu. Pokud zrovna potřebujete zmizet před policií nebo vykradení obchodu a tento protest se odehrává zrovna někde za rohem, můžete se ocitnout v problémech," vysvětlil kreativní ředitel Haden Blackman pro Examiner.

Něco podobného budou smuteční průvody před pohřbem. I ty mohou někdy zaplnit celé ulice, takže nebudete mít kudy ujet. Autoři se prý snaží, aby všechny takové události, na které narazíte, dávaly z dobového hlediska i prostředí New Orleans smysl. Cílem je, ať hráč nikdy neví, co ho může potkat v příští ulici a ať si své činy pořádně rozmyslí dopředu.

Mafia 3 se plánuje na rok 2016 pro PC, PS4 a X1 -->> rezervovat na Alza.cz.

Read this next