Lov legendárních monster vedlejší aktivitou v Zaklínači 3
Inspirované slovanskými pověrami + dva artworky.
Naplnit rozlehlý otevřený svět zajímavým herním obsahem není jednoduché, vědí v polském CD Projektu a mají v tomto směru vysoké ambice, o kterých promluvili pro PC Gamer.
"Chceme se vyvarovat repetitivních vedlejších questů a vymýšlíme způsoby, jak hráče na vedlejší úkoly upozornit, aby se jich chtěli zúčastnit a pak se plynule vrátili k plnění hlavního příběhu, což pro některé lidi ponořené do vedlejšáků může být obtížné," říká jejich designér Mateusz Tomaszkiewicz.
Přesně takovým typem obsahu budou nově představené questy o lovení monster, které prý rozhodně nebudou jen recyklovanými modely. Má jít o speciální kreatury, které nejprve musíte pečlivě vystopovat a každá bude mít vlastní příběhové pozadí.
"Boj s těmito legendárními kreaturami bude obtížnější než s normálními nepřáteli. Každé setkání má být unikátní, stejně jako bude unikátní jejich vzhled i samotný průběh lovu," dodává vývojář, který má osobně rád nestvůry ze série Castlevania.
CD Projekt Red při jejich navrhování čerpá ze stovek slovanských monster, které byly vymyšleny ve středověku a obvykle jsou navázány na nějaké podivné události, které se nikdy nepodařilo vysvětlit. Příkladem takového je třeba přízrak stromu ukázaný na loňské E3 - zkrátka nepůjde o úplně běžné monstra, která vídáte ve většině jiných her ze Západu, zdůraznili tvůrci, kteří v Zaklínači 3 nechtějí mít například zombíky nebo generické vetřelce.
Dva nové artworky z dneška: