LOTR: Siege of Mirkwood myslí na Hobita
Eurogameru to vysvětlili tvůrci přídavku.
Eurogamer si nedávno pozval producenta Jeffreyeho Steefela a manažera pro komunikaci Adama Merského, aby prozradili něco nového ohledně nadcházejícího minidatadisku Siege of Mirkwood pro MMO The Lord of the Rings Online.
Steefel se naší redakci svěřil, že tvůrci ve hře úmyslně znázorní jen jižní část Mirkwoodu. Jeho severnější region si chtějí nechat do budoucna kvůli tomu, že právě zde se bude odehrávat plánovaný dvojdílný film Hobit.
Vzhledem k popularitě světa Pána prstenů si jistě lze snadno domyslet, že pro hry jako LOTR Online to bude ideální šance, jak do svého světa přivézt více hráčů a nějakým způsobem ho osvěžit.
Také jsme se dozvěděli, že hra obsáhne vše od řeky Anduinu až po temné hvozdy a Dol Guldur, tedy opevněnou pevnost, na jejímž vrcholku přebývá sám temný pán Sauron.
S ním se ve hře samozřejmě neutkáte, zato mají ale autoři přichystané střetnutí s bossem - samotným Nazgúlem na vrcholku věže. Právě tam bude končit jeden raidovací quest, určený pro partu dvanácti hráčů.