Loadování v Bloodborne trvá 35 vteřin?
Nemusí se to týkat běžných hráčů s patchem.
Tak jako The Order 1886 mělo kontroverzi s herní dobou či recyklací jednoho souboje, ani nová PS4 exkluzivita zřejmě nebude úplně bez škraloupu.
Na Reddit dnes uniklo uživatelské video, podle kterého trvá nahrávání (opětovné loadování hry) po smrti ve hře zhruba 35 - 40 vteřin.
Vzhledem k tomu, že v Bloodborne asi budete umírat docela často, může to být nepříjemný zádrhel otravující život, pokud by se takto dlouho muselo čekat po úplně každém úmrtí.
Prý se to má stávat u recenzentských kopií s verzí 1.0, což kvůli přísnému embargu nemůžeme potvrdit ani vyvrátit. Zaznívají ale neověřené hlasy, že s patchem 1.01 má loadování fungovat trochu jinak, že údajně během něj aspoň vidíte své předměty. Pro Dark Souls žádný patch zkracující nahrávání ani později nebyl.
Otázkou také zůstává, jestli se hráč po smrti objevuje v té samé oblasti, kde předtím zemřel, nebo zda k respawnu dojde v úplně jiné lokalitě, což by to aspoň částečně ospravedlnilo, když by se musela celá znovu načíst.
Situaci budeme nadále sledovat, protože je docela pravděpodobné, že po opatchování už toto čekání běžné hráče po 24. březnu trápit nemusí. Od začátku tohoto týdne se ví, že některé zahraniční obchody porušily embargo a prodávaly Bloodborne předčasně.