LittleBigPlanet 2 posunuto kvůli internetu
Najednou se berou ohledy na offline hráče.
Schopnost věrohodně vysvětlit odklady očekáváných her patří mezi zlaté disciplíny herního marketingu. Zpočátku se obvykle dozvídáme jen neurčité fráze a až později vyplave na povrch skutečný důvod, často docela odlišný. Ke cti vývojářům z Media Molecule nutno přičíst, že toto není případ LittleBigPlanet 2 posunutého z listopadu na leden 2011. Jejich dnešní vyjádření pro VG247 pouze rozšiřuje dřívější slova.
"Když jsme hrou prošli, uvědomili jsme si, že ještě není stoprocentně připravena pro to, aby mohla být vyllisována na Blu-Ray disky. Nechtěli jsme se totiž spoléhat na patchování hry online, protože ne všechny konzole jsou připojené k internetu," uvedl šéf tvůrců Alex Evans.
Několik týdnů dodatečného vylaďování podle něj zařídí, že i offline hráči získají s LittleBigPlanet 2 úžasný zážitek.
Braní ohledů na lidi, kteří pouze navštíví kamenné obchody a jdou hrát, aniž by se zajímali o online multiplayer nebo DLC, může být reakcí na nedávný výzkum, podle nějž 75% amerických hráčů nepřipojilo svou konzoli k internetu.