Life is Strange zaujme fanoušky Heavy Rain a Telltale
Rozhodnutí se přenesou do dalších epizod.
Čím více toho o epizodické teenagerské adventuře víme, tím roste natěšení na konec ledna, kdy vyjde její první epizoda za pět eur (jen 150 Kč). A tím nemyslím jen ohlasy na páteční deníček s novými ukázkami nebo směšně nízké HW nároky...
"Rozhodně půjde o hru, která osloví příznivce Heavy Rain či sérií od Telltale. Snažíme se o pomalejší hru, která klade důraz na vaše volby, příběh a rozvoj postavy," řekl nyní kreativní ředitel Jean Maxime Moris z francouzského studia Dontnod pro sesterský web VG247.
Podobně jako u The Walking Dead, i zde se vaše rozhodnutí přenesou do budoucích epizod. Základní příběh zažijí všichni hráči stejný, avšak ostatní se bude lišit v závistlosti na tom, jak se chováte k jiným postavám ve hře. V cutscénách se objeví nové dialogy, pozměněné detaily a každé hraní bude mít odlišný průběh.
Jelikož Life is Strange pochází od tvůrců Remember Me, vypůjčí si z něj mechanismus pro přetáčení děje. Hrdinové totiž budou procházet obtížným obdobím, které definuje, co se z nich v životě stane, jaká bude jejich identita, zaznělo také v interview pro VG247.
A proč nakonec Life is Strange vzali pod svá křídla Square Enix? "Jako jediný z oslovených distributorů nás nenutili, abychom na hře něco měnili. Ostatní například požadovali, aby hlavní postavou byl muž a nikoli žena. To by pochopitelně úplně překopalo celou hru a to jsme nechtěli."