Skip to main content

Lidem doma zbytečně leží hry za tisíce

"Průzkum" od obchodu.

Takhle to, přátelé, dopadá, když si někdo nechá vypracovat od agentury studii šitou na míru, která má za úkol zviditelnit a podpořit jeho obchodní aktivitu, o které stále úplně všichni nevědí a u nás ji ve velkém provozuje třeba JRC.

Americký řetězec GameStop si nechal vypracovat průzkum mezi svými zákazníky na téma bazarových prodejů. Vzešlo z něj, že hráčům zbytečně doma leží spousta peněz ve hrách, které by se přitom daly dobře protočit za jiné vrácením do obchodu.

92 procent ze 400 respondentů vlastní nějakou hru, kterou už dále nehraje, a 38 procent má desítky takových her. Pokud by je dali do bazaru, za jednu by mohli získat buď kredit nebo hotovost vyšší než dvacet dolarů (500 Kč).

Třetina hráčů prý dokončí nové hry do týdne od pořízení a polovina z nich pak čeká několik týdnů, než si koupí novou. Zároveň ale na druhé straně existuje 92 procent zákazníků GameStopu, kteří by si tu samou hru rádi koupili, ale musejí to odložit z finančních důvodů. Studie tak apeluje na majitele nových her, ať trochu myslí na své méně bohaté kolegy, a hru raději dají do bazaru, kde je pak za sníženou cenu dostupnější ostatním.

Eventualitou, že by si hráči chtěli hry do budoucna ponechat čistě ze sběratelských důvodů, nebo že si je časem zopáknou či do nich dokoupí příběhové DLC, se průzkum bohužel nikde nezmiňuje - více na BusinessWire.

Read this next