Levine musí vysvětlovat krátkost DLC pro BioShock Infinite
Prý jde spíš o úvod nové hry než rozšíření té stávající.
Na včera vydaném příběhovém přídavku Burial at Sea pro BioShock Infinite se některým nelíbí krátkost pouhé dva hodiny v kontrastu s cenovkou patnácti dolarů (300 Kč). Mozek hry Ken Levine proto musel před našimi britskými kolegy veřejně vystoupit na jeho obranu, když prý upřednostňuje kvalitu nad kvantitou.
"Je pravda, že to není nejdelší věc na světě. Pokud datadisk proběhnete, nevydrží vám dlouho, ale jakmile se do něj hlouběji ponoříte nebo hledáte easter eggy, můžete získat tři hodiny navíc," obhajoval ho tvůrce.
Podle něj není Burial at Sea vhodný pro ty, kteří posuzují hry podle trvanlivosti. Hodí se spíš pro hráče, kteří budou nadšeni, že obdrží úplně nový zážitek pod mořskou hladinou. Vytvoření Rapture na novém enginu z Infinite jim prý zabralo hodně času a úsilí.
S délkou dřívějšího DLC Minerva's Den pro druhý díl to prý nejde srovnávat, protože ten vznikl dle tradiční receptury, jen s úpravou stávajících podkladů ze hry pro ukuchtění nového příběhu apod.
"Burial at Sea je v podstatě takovým úvodem do úplně nové hry nebo spíš pokračováním Infinite, není typickým přídavkem," prohlásil Ken Levine. Jak říká, chtěl raději vyvinout něco úplně nového, namísto vybrání si té snazší cesty, pokud by jen přidal nové lokace, zbraně a monstra do stávajícího vzdušného města Columbia, jako by to asi učinili mnozí jeho kolegové.