Level v BioShock Infinite obsahuje třikrát víc dialogů než celý BioShock 1
Ken Levine ale slibuje, že pořád se bude hrát.
Jediný level v chystané FPS BioShock Infinite podle Kena Levina obsahuje "třikrát nebo čtyřikrát" víc dialogů a scénáře, než celý první BioShock.
Může za to zejména to, že je příběh vyprávěn z pohledu dvou postav, Brookera a Elizabeth.
"Když jsem vymyslel ty dvě postavy a to, jak poslu vzájemně mluví a mají interakci se svým prostředím, neuvědomil jsem si, jak obrovský scénář to bude vyžadovat," vysvětlil Eurogameru.
"Scénář k jedinému levelu v BioShock Infinite a množství interakce jednotlivých postav je pravděpodobně třikrát nebo čtyřikrát větší, než scénář k celému prvnímu BioShocku."
Jelikož se už dříve Ken Levine stavěl proti příběhovým animacím ve hrách, do kterých nemůžete jako hráči zasahovat, musel přijít na způsob, jak příběh vyprávět a dodržet interaktivitu. "Bylo by mnohem jednodušší napsat pár cutscén, ale chci, aby hráč mohl pořád hrát."
Jak to celé dopadne budete moct zjistit 19. října, kdy BioShock Infinite vychází na PC, PS3 a X360.