Level se i před Vánocemi držel na nízkém odbytu
O nějaké kusy kleslo také Score.
Kancelář ověřování nákladu tisku ABC ČR na svých stránkách zveřejnila nejnovější data za měsíc listopad 2014.
Vyplývá z nich, že i před Vánocemi se zájem o časopis Level držel na stejně nízké úrovni jako předtím v říjnu.
V nejrušnějším období podzimní sezony s mnoha důležitými premiérami her si papírový magazín pořídilo opět pouze pět tisíc lidí, ne těch obvyklých sedm až osm tisíc jako dříve, když ještě přikládal plnou hru. Nešlo tedy o ojedinělý výkyv, nýbrž více kusů nedokáže prodat ani jindy.
Meziročně se také snížil tištěný náklad Levelu z 18 tisíc na nynějších 14 tisíc kusů. Před těmi desítkami let, jejichž výročí nyní slaví různými obálkami (uvnitř ale prakticky bez inzerce), byl běžný náklad herních časopisů na tří až čtyřnásobné hodnotě.
Důvod k oslavě nemají ani v časopisu Score. V listopadu po něm sáhlo 6734 lidí, o pět stovek méně než v říjnu a o tři tisíce méně než v srpnu.
Utěšit ale vydavatele Omega Publishing může fakt, že je nadále schopen držet prodejní cenu 200 Kč i přikládání plných her. Ty už Level musel zrušit po letním oznámení ekonomických problémů i toho, že redakce na časopisu pracuje o víkendech a živí ji paralelní práce pro web.