LEVEL bude vycházet dál, potvrdil Eurogameru jeho nový držitel
Více ozřejmil dopis předplatitelům přiložený v posledním čísle.
Vlastní zpráva - Nový držitel značky Level, který ji minulý týden odkoupil od Burdy, po několika dnech mlčení konečně promluvil.
Ondřej Průša nám dnes odpoledne v telefonickém rozhovoru potvrdil, že časopis LEVEL chce on sám vydávat dál a to pokud možno bez jakékoli prodlevy, tzn. plynule navázat příštím číslem již někdy v červnu.
Všechno je prý velice čerstvá záležitost, kterou chtěl oficiálně oznámit až tento týden a páteční vyzrazení jeho osoby coby nového majitele jim prý trochu překazilo plány. Více informací se dozvíte již brzy z připravovaného rozhovoru Eurogameru právě s Ondřejem Průšou.
Za pozornost v této souvislosti stojí i dopis vložený do posledního čísla Levelu pod hlavičkou Burdy, které zrovna dnes přišlo předplatitelům. Protože v něm chybí jakékoli kontaktní údaje nebo informace o firmě nového majitele, přidělává to práci předešlé, od časopisu tak trochu "odstavené" dosavadní redakci (viz včerejší interview se Zdeňkem Princem), která prý kvůli tomu musí vyřizovat stovky mailů s žádostmi čtenářů o smysluplné vysvětlení překotných událostí. Vedle "Drakena" jsou pod ním podepsáni ještě dřívější dlouholetí šéfredaktoři tohoto časopisu Martin Bach a Petr Poláček.
V dopisu adresovaném předplatitelům Levelu mimojiné píší: "Budeme pokračovat dále na vlastní pěst, za vlastní peníze a bez zázemí velkého vydavatelského domu. Během následujících čísel časopisu se mnohé změní a konkrétní novinky, které pro Level chystáme, během následujících týdnů oznámíme na webu Level.cz. Není jich málo a doufáme, že se vám budou líbit. Pokud vám osud magazínu není lhostejný, dejte všem známým a kamarádům vědět, že Level vstupuje do nové éry a potřebuje podpořit všemi možnými prostředky. Ukažte, že vám na Levelu záleží, a my se budeme každý měsíc snažit, abyste dostávali opravdu ten nejlepší časopis, jaký jsme schopni vytvořit."
Jelikož Bach s Poláčkem v současnosti řídí herní web Games ve společnosti Tiscali Media a jeden z nich navíc ještě provozuje Asociaci herního průmyslu ČR/SK (AHP) zastupující zájmy některých domácích distributorů, na Facebooku to pod nascanovaným dopisem od jedné předplatitelky hned vyvolalo logické otázky, kde na všechny tyto aktivity budou brát čas a prostředky.