Letmý první pohled na nextgen Battlefield, Dragon Age a Need for Speed
+ potvrzen návrat série Skate.
Na plnohodnotné představení je ještě příliš brzy, to až v červnu příští rok. Přesto si EA neodpustili aspoň jen letmo demonstrovat nová nextgen pokračování svých největších sérií. Protože přechody mezi generacemi konzolí považují za báječnou příležitost posunovat hranice.
V pár vteřinách jsme tak měli možnost poprvé spatřit velmi rané, často ještě ani neotexturované verze těchto her:
- příští Need for Speed od Criterionu (prý se super fyzikou, novými detaily a loadování během okamžiku)
- Dragon Age 4 do BioWare (stanete se hrdinou vlastního příběhu a váš fantasy svět se stane realitou)
- Battlefield 6 od DICE (epické bitvy s ukázanými stovkami vojáků na bojišti, prý v rozsahu a věrnosti jako ještě nikdy předtím)
- nová hra od EA Motive (dá sílu kreativity do vašich rukou, se skákáním po městě a s hrátky s fyzikou manipulovaných objektů)
Co naopak mělo být zrušeno, dle neoficiálních zvěstí od redaktora Jeffa Grubba z VentureBeat, je remaster Battlefield: Bad Company ve studiu EA LA, než se tam šéfování ujal Zampella z Respawnu.
EA také splnili sen všech, kteří si přáli návrat skateboardingové série Skate ve čtvrtém dílu (zatím nepojmenovaném).
"Tajně jsme se sešli a skejtová evoluce pokračuje. Čekali jsme mnoho let, než nastane vhodný čas udělat hru s tím správným nápadem, což se nyní děje. Zatím je vše v plenkách a nemůžeme se dočkat, až vás k tomu přizveme. Děkujeme všem za vaši vášeň, trpělivost a podporu," říkají kreativní ředitel Cuz Parry a ředitel vývoje Deran Chung, oba veterání série Skate.
Odkazují na výsledek kampaně na sociálních sítích #skate4, díky níž EA pochopili, že je o oživení značky zájem. Datum vydání ani platformy zatím neznáme. Předešlý díl Skate 3 vylezl už ve 2010 a konkurenční Activision budou v září slavit úspěch s remakem prvních dvou dílu Tony Hawk Pro Skater.