Left Alive skončilo propadákem, přiznali Square Enix
Brzy začnou s oznámeními novinek.
Japonský vydavatel Square Enix oznámil své výsledky za fiskální rok končící 31. březnem.
To, co by nás nejvíce zajímalo - tedy jak se dařilo AAA hrám Shadow of the Tomb Raider a Just Cause 4 (Xzone.cz) - bohužel nijak nekomentoval, jen že výrazně přispěly k tržbám. Patrně to bylo někde ve vodách průměru (či podprůměru u open-world akce z Jižní Ameriky s Ricem), soudě dle dřívějších vyjádření, ale výrobce si asi nechce škodit rozebíráním detailů, aby nemusel dříve zlevńovat či nezabil potenciál DLC.
Velmi úspěšné je nadále akční RPG NieR Automata (Xzone.cz), které je už na 4 milionech prodaných kusů, čemuž pomohla GOTY edice. Jen za zimu se prodal další půlmilion kusů.
Vydařený byl i start Kingdom Hearts 3, což se projeví na přísunu více DLC.
Naopak prodejním fiaskem, resp. zklamáním skončilo Left Alive, aneb vzácný případ, kdy se shodli kritici i ti hlasující svými peněženkami. Survival sci-fi akce s mechy, která na Steamu stále stojí neadekvátních 60 eur, má "Velmi záporné" uživatelské recenze.
Square Enix mají tento měsíc začít vábit na několik nových titulů, které oznámí na E3, ale nemáme je prý čekat venku dříve než o Vánocích nebo spíš v zimě 2020, ani prý nepřinesou výrazné zisky.
Dost si prý slibují od nějaké nové značky, na níž začali pracovat. Stabilní prý zůstávají příjmy z předplatného online her, zejména Final Fantasy 14, i z Octopath.