Skip to main content

Laviny a sníh do Rise of the Tomb Raider se dělaly půl roku

Lákavé detaily.

Časopis Game Informer zveřejnil vývojářský deníček, z nějž jsme se dozvěděli nové informace o této vánoční xboxové exkluzivitě nad rámec dřívějšího preview.

Velkou péči věnují Crystal Dynamics sněhu: jen na jeho technologii pracovali po dobu šesti měsíců. Drobné vločky tak budou poletovat ve sněhu, ten se bude na zemi shrnovat, postavy se mají brodit závějemi, ze stěn se bude drolit led a spadnout může dokonce i lavina.

Veškerá zvířata zanechají ve sněhu stopy, které můžete používat k jejich pronásledování, ale musíte si pospíšit, protože nově napadlý sníh je rychle zakryje.

Zavedou vás takto třeba do hrobek, z nichž některé budou hlídány různými strážci - zatím víme jen o jediném typu, kterým je obrovský sibiřský medvěd. Setkání s ním v úvodu hry nepřežijete, takže se na místo musíte vrátit později s lepší výbavou.

Potvrzeno bylo také střídání dne s nocí, které souvisí s hratelností, protože určitý typ vlka (typického nepřítele pro Laru v celé sérii) půjde ulovit například jen v noci.

Pro větší pestrost ve hře zavítáte vedle Sibiře do druhé lokace, které tvůrci říkají Oasis, ale zatím se neví, kde na zeměkouli se nachází.

Read this next