Last-minute šuškanda o Diablo 4
Jízda na koni, interakce s prostředím...
Víkendový BlizzCon 2019 vyloženě klepe na dveře, takže tohle je určitě poslední várka spekuklací na téma Diablo 4. Navazují na ty o Lilith a zmínky z artbooku.
Uživatel Redditu sepsal pár bodů, které o nástupci legendárního akčního RPG zaslechl, a posléze to bylo víceméně zopakováno pár insidery. Navíc tento přispěvovatel má za sebou dobrou historii, když věděl v předstihu správné informace o Ghost Recon Breakpoint či Pokemon Sword and Shield.
Diablo 4 má dle něj prý vypadat temně, hrubě, drsně a krvavěji, aneb už žádná svítící duha. Herní lokality plné koster tomu odpovídají, má jít tradičně o pustinu, šedivé pouště, jeskyně, krypty či zamořená města. Vše bude logicky rozlehlejší, ale stále to nebude klasický otevřený svět. Tvůrci se prý chtějí grafickým stylem zalíbit fanouškům druhého dílu.
Postavy mají být tentokrát schopny jezdit na koni (či na jiných ochočených zvířatech) a novinkou se stane kontextová interakce s prostředím, například lezení na stěnu ve stylu Lost Ark.
Ve hře mají být tři herní třídy: mág (používající oheň, led a blesky), dále barbar (meče, sekyry, kopy atd.) a pak druid (blesky, vítr a možnost transformovat se do potvor, jako je medvěd či vlkodlak).
Součástí Diablo 4 má být kooperativní režim pro čtyři hráče, co se týče PvP, ten by snad mohl být od startu, ale autor úniku si tím není jistý. Co však potvrdil, je to, že Lilith bude hlavní záporňačkou a že výběr postav bude probíhat u hořícího táboráku.
Celé to zkrátka má být taková kombinace bojů z Diablo 3 se stylem Diablo 2. Co na to říkáte? Během Blizzconu bychom se také měli dozvědět aktuální informace o mobilní odbočce Diablo Immortal.