Last-minute odklad Agony
Pekelně tajemné důvody.
Když je něco odloženo úplně na poslední chvíli, zavání to něčím podezřelým. Jak je možné, že si toho tvůrci nevšimli dříve a proč nechali všechny fanoušky natěšené skoro až do dne vydání?
Jako v případě pekelného survival-hororu z vlastních očí na Unreal Engine 4 od Madmind Studio.
Agony mělo na Steamu vyjít 30. března, leč nestane se tak, ani zatím není znám nový termín. Tvůrci to vysvětlili takto:
"Je naší smutnou povinností oznámit vám, že slíbené datum nenaplníme. Děje se tak kvůli tomu, že hra vychází na PC, PS4 a X1, takže zbývá učinit poslední kroky a vyladění, abychom mohli každému hráči nabídnout co nejlepší možný zážitek. Přáli bychom si, aby se věci vyřídily rychleji, a děkujeme za vaši trpělivost."
Ač to nebylo výslovně řečeno, zdá se, že to může souviset s konzolovou certifikací. Z tohoto důvodu je rozumnější, pokud nejdříve vyleze PC verze a až později konzolovky, aby se vzájemně nebrzdily. Původním plánem z Kickstarteru bylo jaro 2017.