L.A. Noire bude mít 50 hodin dialogů
Snímání obličejů bude možná i v jiných hrách.
Připravovaný detektivní thriller bude skutečně upovídaný. Šéf Team Bondi, Brendan McNamara prozradil, že pro L.A. Noire studio nahrálo přes padesát hodin dialogů. Všechny pomocí technologie MotionScan, díky které mají postavy v L.A. Noire uvěřitelné tváře.
Padesát hodin dialogů přirovnal McNamara ke dvěma sezónám televizní show. „Každý případ má své vlastní zvraty a různé cesty, podle toho, jaká budete dělat rozhodnutí. Ta vás povedou určitým způsobem k vyřešení případu a zároveň vám dají spoustu důvodů pro opětovné hraní," řekl McNamara v rozhovoru pro IGN.
Technologie pro snímání obličejů herců by se v budoucnu mohla objevit v dalších hrách od Rockstaru, ale nejen v nich: „Rádi bychom viděli co nejširší implementaci, ale vždy to bude záviset na konkrétním projektu," řekl Jeronimo Barrera, viceprezident produktového vývoje pro RockStar. „MotionScan je ale víc, než pouhý výsledek, je to kompletní přístup k hernímu vývoji, takže to nebude fungovat s každou hrou. Je to velkou součástí L.A. Noire, protože je to svázáno s klíčovými mechanikami analyzování chování a emocí podezřelého během výslechů."