Kvůli šílené instalační velikosti nemůže mít Call of Duty: Warzone rotaci map
Přiznání od viceprezidenta výrobce.
Možná jste se někdy zamýšleli, proč vlastně tento F2P hit neobsahuje vícero různých levelů, na nichž by se dalo hrát. Tvůrci sice spojili změnu mapy s různými událostmi, aby tu původní udělali vzácnou a nažhavili fanoušky na něco nového, ale důvod vězí někde jinde než v marketingu.
Activision Blizzard by dle svých slov byli strašně rádi, pokud by Call of Duty: Warzone podporovalo více map, ale nedá se to udělat kvůli technickým omezením tohoto Battle Royale zážitku.
"Chceme to, jenže instalační a reinstalační velikosti jsou naprosto zas*aně šílené," příznal Josh Bridge, viceprezident designu u výrobce hry, který obhlíží veškerý její provoz.
Je si vědom, že pokud by dali pryč Caldera a vrátili hraní do Verdansku, byla by okolo toho velká kauza a spousta naštvaných lidí, kteří by byli nuceni opětovně stahovat celou hru. A pokaždé, když by vyměnili mapu za jinou, tak by přišli o část hráčů.
U streamera TeePa dále uvedl, že na základní starý model PS4 se dnes nevejde prakticky nic jiného než Warzone a Modern Warfare.
"Zabývali jsme se tím do budoucna, abychom nějak dokázali vykoumat a umožnit rotaci map. Vážně jsme se snažili, je to naším velkým cílem, aby hráči měli stále svěží a pestrý zážitek," naznačil, co by snad jednou mohlo přijít v Call of Duty: Warzone 2.
Pokračování je navrženo od základů znovu, takže to by snad již tímto problémem trpět nemělo.