Kvanta debutových záběrů z hraní Doom Eternal
Živí hráči vtrhnou do vaší hry jako protivníci.
Bethesda zakončila konferenci k letošnímu QuakeConu slíbeným debutovým předvedením Doom Eternal (Alza.cz), který jde ve šlápějích úspěšného předchůdce z roku 2016, leč ani teď ještě nemá stanoven termín (odhadujeme jaro 2019). Vyjde pro PC, PS4, X1, Switch a v žádném případě nejde o nějaký datadisk.
V oficiálním záznamu streamu vše najdete v pasáži mezi 1:16:00 až 1:37:00. Ředitel vývojářů Marty Stratton a kreativní šéf Hugo Martin z id Software toho ze hry na idTech7 enginu ukázali až nečekaně hodně, čímž si získali hlasitý aplaus od fanoušků série.
Jak nové nepřátele, tak vylepšené verze těch oblíbených z dřívějška, v různém stavu poškození. Nové zbraně, které umožní větší mobilitu a vertikálnější hratelnost v otevřenějších levelech - Zemi zamořené hrůzami z Pekla, trochu jak v nedávném hororu Agony, takže se pohybujete po zbytcích několikapatrového obchodního domu prolezlého vnitřnostmi a démony, zatímco na pozadí teče láva.
Hrdina je v základu vybaven dvěma novými zbraněmi: vysunutelným ostřím na levém zápěstí a na rameně namontovaným plamenometem.
Tvůrci říkají, že pro DOOM vytvářejí celé nové univerzum, takže zavítáte do zbrusu nových lokalit, které ještě v žádném dílu nebyly - jednou takovou bude nějaký starodávný zámek (kostel) skoro jak ze Skyrimu, což je rozhodně překvapení. Podíváte se také na Měsíc Marsu (Phobosus), což je návrat ke starému stylu přestřelek v interiérech i exteriérech vesmírných stanic. Tam si více prohlédnete Ballista, nový laserový odpalovač, jehož střely explodují v tělech nepřátel, a Heavy Cannon.
Níže první oficiální screenshoty a artworky:
Vše samozřejmě opět v obrovském tempu, s plynule navazujícími dodělávacími údery a bez jediného zaškobrtnutí plynulosti 60fps.
Podobně jako ve starých Watch Dogs, i zde budou moci do vaší kampaně vtrhnout živí hráči a nahradit počítačem řízené nepřátele. Záleží prý jen na vás, jestli tuhle možnost necháte zapnutou nebo ji vypnete. Fungovat to má tak, že se domluví skupinka hráčů a bude se dokonce moci spolčit s démony proti vám, ale podrdobnosti zatím neznáme. Za pozornost stojí také nový industriální soundtrack, který si s ničím nezadá s tím původním od Micka Gordona pro předchůdce.