Skip to main content

Kreativní ředitel odešel z Maxisu, kvůli pokaženému SimCity

Zjednodušilo mu to odchod a založení nové společnosti.

Kreativní ředitel Maxisu Ocean Quigley, který stál také za novým SimCity, včera oznámil, že ze společnosti odchází a zakládá si svou vlastní vývojářskou společnost.

Proč se tak rozhodl? Pro Polygon prozradil, že by sice nakonec odešel tak jako tak, ale pokažený start SimCity mu s rozhodnutím pomohl. Zjistil, že už opravdu potřebuje dělat na osobních projektech a hrách, do kterých mu nebude mluvit žádná korporace.

"Ale stejně bych odešel. Šlo o moje třetí SimCity. Dělal jsem na SimCity 3000 a SimCity 4 a na tom posledním," říká. "EA má prostě seznam projektů, které chtějí udělat a jsou velkou společností, která chce vydělávat velké peníze. Když máte něco nového a unikátního a nevyzkoušeného, něco co je vaše a co chcete dělat, nejde o prostředí, ve kterém by to šlo."

Ocean Quigley si tedy založil studio s názvem Jellygrade, kde za ním odešlo pár dalších veteránů z Maxisu. Přidal se k němu také hlavní programátor Andrew Willmott a herní inženýr Dan Moskowitz.

Podle webu jsou "parta bývalých AAA vývojářů snažících se dělat hry, které milujeme, na mobilní platformy". A na čem tedy pracují? Údajně na "simulaci o zrodu života na Zemi, o lávě, vodě, kameni a objevení prvotního života".

Read this next