Kreativní ředitel Microsoftu o neustálém online v Xboxu: Vyrovnejte se s tím
Tomu se říká správná PR komunikace!
Těžko říct, zda to brát jako oficiální potvrzení toho, že příští Xbox bude ke spouštění a hraní her vyžadovat připojení internetu, ale rozhodně je to zajímavé.
Kreativní ředitel v Microsoft Studios Adam Orth začal na svém Twitteru debatovat na toto téma s lidmi a "always-on DRM", jak už byla nutnost neustálého připojení konzole do internetu překřtěna, dost bránil.
"Nechápu to drama okolo 'always on' konzole. Každé zařízení je 'always on'. To je svět, ve kterém žijeme," napsal na Twitter a do tagu hodil "vyrovnejte se s tím". To docela rozohnilo fanoušky a začala docela plodná debata, kde Adam Orth například psal, že by chtěl všechna zařízení mít 'always on'.
Když se ho pak někdo zeptal, zda se MS nepoučil z kauz typu Diablo 3 nebo SimCity, napsal zajímavou myšlenku: "Elektřina také občas vypadává. Nemám si proto kupovat vysavač? Mobilní signál v oblasti, kde se nacházím, je slabý a vypadává. Nemám si kupovat mobilní telefon?"
Jakmile tahle konverzace proběhla celým internetem, Adam Orth si raději zablokoval přístup na svůj Twitter účet a možná bude mít problémy u svých šéfů.
A jak na celou tu kauzu reagují fanoušci? Asi nějak takhle. Se sekyrou.