Kompletní tech-dema raytracingu v Shadow of the Tomb Raider a Metro Exodus
+ zkrášlení roboti.
Ještě jednou se vracíme k patrně největší události pomalu končícího Gamescomu 2018, kterou bylo oznámení Nvidia RTX (info) a raytracingu v reálném čase v prvních hrách (seznam). Nebude to totiž pouze o Battlefieldu 5, jehož autoři prý měli na tuto implementaci hezčích odlesků pouhé dva týdny času.
Nvidia zveřejnila exkluzivní raytracing tech-demo ze zářijového Shadow of the Tomb Raider (Alza.cz), kde zahalená postava chodí centrem města okolo hořících prskavek, nasvícené kašny a restaurací, jejichž světla jsou zdrojem hezkého nasvícení.
K dispozici už je rovněž oficiální verze dvouminutového tech-dema Metro Exodus (Alza.cz), které se naopak soustředí na interiéry a různé zkrášlující efekty. Navazuje na předešlou ukázku místnosti s oknem.
Spíš neznámým titulem je robotický Atomic Heart, i ten využije výkon a schopnosti GeForce RTX, konkrétně Ray Traced Ambient Occlusion, odrazy a stíny: