Kompletní E3 trailer Kingdom Come
Nechtěně poukázal na jeden možný problém.
Ukazuje nové, dosud neviděné prostředí např. tábora, včetně nezvyklé jízdy na koni z vlastních očí. Avšak zmínka o "16 kilometrech čtverečních prostředí reálné krajiny" působí, krátce po podobném, propracovaném Zaklínač 3 s několikanásobnou rozlohou trochu nepatřičně, jako škodění si. Nehledě na některé další nově odhalené hry na výstavě, Ghost Recon Wildlands či Horizon Zero Dawn, ačkoli ty určitě nemají přírodu vymazlovanou "ručně" metr po metru jako v dílu Warhorse (navíc obě tyto hry už se rodí 3-4 roky a s mnohem větším týmem). To asi málokomu z diváků či běžných hráčů docvakne, ani je to ostatně nemusí tak moc zajímat, jaké podmínky panují při vývoji a kdo sehnal jak velkou investici/počet vývojářů, je zajímá jen výsledek a trvanlivost, ne okolnosti:
Ostatně i Dan Vávra před časem vyjádřil obavy z dezinterpretace některých slíbovaných vlastností hry, že mnozí lidé možná budou čekat něco mnohem většího rozsahu, než tu skutečně je - zvlášť když je prakticky všechno ukázáno roky před vydáním.
Navíc tehdy ještě nebyl venku Zaklínač 3, se kterým bude Kingdom Come bez ohledu na absenci gryfů/magie kvůli podobnému východoevropskému prostředí a žánru logicky srovnáváno - viz i co pronesl nejmenovanný recenzent po dohrání Z3: "Když to řeknu natvrdo, tak KC se může jít s tou jeho vesničkou a hradem rovnou zahrabat, protože takových jsou v Z3 doslova tuny, jsou tam vedlejší questy, které jako vedlejší vůbec nepůsobí, a hlavně to je sakra rozsáhlý i návykový". Jinými slovy, to, že je Z3 tak mimořádně kvalitní a veliký, i že vyšel právě teď, české hře ani za mák nepomohlo, spíš naopak, lidé se teď na něj mohou dívat odlišně než vloni.
V závěru traileru bylo potvrzeno datum vydání na léto 2016, o němž se vědělo, a také už patrně přímo v enginu (na rozdíl od odhalujícího traileru) předvedena větší historická bitva s obléháním hradu s katapulty - více o Kingdom Come: Deliverance v kompletním zpravodajství EG.