Skip to main content

Kolik hodin zatím nahrál hlavní tester Cyberpunk 2077?

+ o raytracingu a počtu zhlédnutí.

Že tato polská hra rozhodně nebude trpět ohledně trvanlivosti, to je asi každému dávno jasné, nemluvě o zkušenostech s herní dobou Zaklínače 3. Nejnovější důkaz o tom přinesl Lukasz Babiel.

Vedoucí testovacího oddělení z CD Projektu Red nyní odtajnil, že má v Cyberpunk 2077 zatím nahráno už 175 hodin, aniž by ho dokončil.

Jednomu fanouškovi na Twitteru odpověděl následující s tím, že taková masivní investice času nebude povinná pro každého hráče:

"Jde pouze o jeden z mých pomalejších průchodů hrou na nejtěžší obtížnost, kdy se snažím hrát více stealth než obvykle, všechno lootuji a používám všechny vlastnosti, co hra nabízí".

Zatímco se pátrá po tom, kdo je viníkem úniku krabicové PS4 Pro verze, která už byla odvysílána na internet dlouhé týdny před oficiálním vydáním, dozvěděli jsme se o tomto budoucím hitu několik dalších drobků.

Třeba že Cyberpunk 2077 nebude v době vydání podporovat raytracing na grafických kartách od AMD, pouze na těch od Nvidia.

Oznámil to Marcin Momot s tím, že chystají nápravu: "Pracujeme společně s AMD na tom, abychom tuto funkci nabídli co nejdříve, jak to je jen možné".

Poslední pětiminutový sestřih z minulého týdne jinak za pouhé tři dny nasbíral neuvěřitelných 21 milionů zhlédnutí na YouTube.

Watch on YouTube

Read this next