Skip to main content

Kojimův Project Ogre otevřeným světem

A další ukázky nového Fox Enginu.

Ten páteční obrázek, kde se voják potají pohyboval okolo tanku, nebyl z žádného Metal Gear Solid, nýbrž ze zatím nepojmenované, paralelně chystané hry s kódovým označením Project Ogre. Její japonský vývojář to řekl v telefonickém rozhovoru pro CNN.

"Namísto vytváření něčeho velmi filmového, tentokrát plánuji hru se svobodou pohybu a činů hráče," řekl Hideo Kojima. Project Ogre se má odehrávat v obrovském otevřeném světě, který hráči mohou prozkoumávat, čímž asociuje Just Cause nebo Mercenaries.

Cílem Kojimy je, aby tato hra nabídla nové výzvy či zajímavou podívanou i po 100 hodinách hraní, což je rozdíl od příběhem svázané, víceméně lineární série Metal Gear Solid, od které se chce výrazně odlišit.

Jeho nový Fox engine (letní představení, který by měl pohánět i MGS5 (ale nikoliv Metal Gear Rising: Revengeance od jiných tvůrců, což je znát), slibuje průsvitné oblečení (podprsenka viditelná pod šaty), realistické částice prachu a jiné grafické efekty, jež ukazují další dva obrázky původem z Kojimova Twitteru:

Read this next