Kojima by chtěl dělat více menších či epizodických her
+ jaké má ohlasy na Death Stranding?
Všimli jste si, jak se téměř nikde nemluví o odbytu listopadového Death Stranding, resp. nechlubí se počty kusů? Tento japonský designér je zkrátka tak legendární a oblíbený, že se nikdo neodváží v této věci pitvat či ji jakkoli zpochybňovat. Stačilo se zúčastnit nějaké přednášky, kde se Kojima osobně objevil a atmosféra plná respektu by se tam dala krájet.
Namísto toho tedy redaktoři Famitsu do únorového čísla připravili třicetistránkový speciál ke čtvrtým narozeninám Kojima Productions.
Bylo tam naznačeno určité nové směřování studia, které už nechce trávit mnoho let vývojem jediného obřího titulu, jako tomu bylo dosud, nýbrž mít trochu pestřejší náplň práce.
Hideo Kojima by rád zkusil nějaké menší či epizodické, pouze digitální hry, ve kterých by mohl více experimentovat a nezabraly by mu tolik času. Něco jako třeba prolog Ground Zeroes do Metal Gear Solid 5, s jedinou lokací během jedné noci.
To ovšem neznamená, že by úplně odepsal velké tituly - něco s rozsahem jako Death Stranding by nadále rádi vytvořili, paralelně s těmi menšími kousky, které budou rychleji hotové a vydané.
Zatím není jasné, co to přesně bude, nejspíš něco s mechy a roboty, protože to je specialita jeho nejbližších dlouholetých kolegů, se kterými by mimo hry rád spáchal i mangu / anime. Stále jinak platí jejich názor, že hry s filmy se budou čím dál více prolínat.
O Death Stranding si zástupci studia nemyslí, že by šlo o divnou hru, za níž je všeobecně považována. Prý je, co se týče divnosti, velmi podobná tomu, co udělali v minulosti. Naopak jsou přesvědčeni, že by měli příště spáchat ještě zvláštnější hry.
Kojima prý za Death Stranding nasbíral nejvíce ocenění za svou kariéru, ale stejně jako u těch předešlých sklidilo smíšené recenze, tudíž je spousta prostoru k vylepšení.