Skip to main content

Knack 2 chce napravit nedostatky předchůdce

Robustnější zážitek než minule.

Pokračování hopsačko-rubačky, po kterém se nikdo neprosil. To je Knack 2, nástupce startovní PS4 hry, která se moc do análů nezapsala.

Dvojka oznámená na víkendové PlayStation Experience by ráda vylepšila to, co bylo na jedničce kritizováno. Přidá nové pohyby hlavního hrdiny, vylepšený gaučový kooperační režim, pestřejší, méně se opakující prostředí i zábavné boje.

Minule bylo těžké uvěřit, že svět má zachránit někdo, kdo umí jen tři různé údery a kopanec. Proto do hry přibyly robustní pohybové možnosti pro bitky a skákání. Tyto schopnosti zahrnují různé údery, bouchnutí do těla protivníka, kop při skoku a další.

Watch on YouTube

Knack 2 by měl být vychytanější i díky přidání stromu schopností pro upgradování jednotlivých pohybů či schopností. Po levelech budete sbírat tzv. Relic Energy, kterou můžete utratit za zvýšení síly, dosahu a dalších hodnot, v závislosti na vašem herním stylu.

Po vzoru Scorpiona z Mortal Kombatu také dokážete přitáhnout nepřítele k sobě, abyste je praštili, nebo je zaskočit na větší vzdálenost. Japonské studio Sony, které stojí za vývojem, by zkrátka rádo přesvědčilo pochybovače, že naslouchá zpětné vazbě.

Dle ohlasů zahraničních novinářů budete mít pocit, že je Knack 2 plnohodnotnější hrou, něco jako lineární Jak a Daxter, jen s důrazem na kooperativní souhru. Hopsací pasáže mají vyžadovat po hráči rozličnou taktiku, aby se v této vertikální hratelnosti dostal dál. Sony zatím neohlásila datum vydání, lze očekávat někdy během 2017.

Read this next