F2P klon PUBG se jen opatrně chlubí čísly
Epic pro EG i o mapě Fortnite.
Na jednu by rádi sdělili světu, jak se jim strašně daří. Nicméně zároveň jsou z toho cítit obavy, aby to nevyznělo nějak blbě, když každý ví, že to je jen kopírka bratříčka, který s tím přišel dříve a nelíbí se mu, že ostatní ho napodobují jak na běžícím pásu (viz naposledy Paladins).
S Eurogamerem dnes hodil řeč hlavní designér systémů Eric Williamson z Epicu. Jejich úspěšný Fortnite (Alza.cz) v Battle Royale módu totiž pokořil další významný milník: už má celkem 40 milionů hráčů (nárůst o 10 milionů od začátku prosince) a uplynulý víkend padl jiný rekord s dvěma miliony hráčů souběžně.
Samozřejmě to nelze přímo srovnávat s PlayerUnknown's Battlegrounds (Alza.cz), když Fortnite je zdarma ke stažení a navíc na více platformách (i na PS4). Přesto si tvůrce neodpustil malé pochlubení se:
"Někteří kluci od nás z kanceláře utrousili, že bychom mohli být největší hrou z žánru Battle Royale v západním světě, což je šílené."
Jinak Fortnite tento týden dostane zásadní update herní mapy pro Battle Royale, označený 2.0. Obsáhne novou oblast města s věžáky i doly. Stávající oblasti mají též získat nějaký facelift.
Tyto změny jsou poháněny implementací streamování levelů, což je velká novinka nejen pro tuto hru, nýbrž i pro Unreal Engine jako takový. Prý to zařídí zvýšení výkonu i otevře to nové možnosti do budoucna. Streamování levelů má tvůrcům her dovolit zvýšení pestrosti i kvality určité oblasti v danou chvíli, takže má jít o skvělou technologii, ze které budou těžit všichni, kdo si engine od Epicu licencovali.