RPG Kingdoms of Amalur asi v únoru
A úryvek z našich dojmů.
Ne že by tohle singleplayerové fantasy RPG patřilo mezi horlivě očekávané, ale podílí se na něm legendární kreslíř Todd McFarlane a má jít o jakousi kombinaci Pána Prstenů s World of WarCraftem.
Pozorným posluchačům prezentace na veletrhu Comic-Con neuniklo, že tam od ředitele vývojářské firmy 38 Studios zaznělo konkrétnější datum vydání a to únor 2012. Sice s dodatkem, že vydavatel EA si to ještě může rozmyslet, avšak ladí to s jeho oficiálním plánem "začátek roku 2012".
Z Kingdoms of Amalur: Reckoning tu zanedlouho budeme mít dojmy od Michala Jonáše - malý úryvek:
Předvádějící postupně vystřídal všechny tři hratelné třídy, tedy bojovníka, mága a tuláka, přičemž vykládal, jak má každá z těchto postav unikátní zbraně a dovednosti. Což ale dnes přece není nic nového. Postavy vypadají tak trochu komiksově, nemají zcela reálné proporce, takže spolu se zdejším hodně květnatým a výrazně barevným prostředím mi Reckoning ihned evokoval konkurenční sérii Fable. I když bych z úvodu hry hned měl jednu odlišnost, totiž že v Amaluru se probudíte jako mrtvola. Ehm, probudíte se překvapivě v podzemní márnici, kam se svážejí všichni nebožtíci, ale máte štěstí a hned si vás všimne jeden zřízenec. Tím začíná celá hra. [...]
Ze všeho, co jsem během celé prezentace pochytil, mi Kingdoms of Amalur: Reckoning jasně směřuje na řádně akční a soubojově zaměřené RPG cílené striktně jen na singleplayer a zasazené do hodně výrazného a pohledného fantasy světa, kde hlavní roli budou hrát spíše vaše zbraně a kouzla, než hbitý jazyk nebo čmuchací dovednosti. Možná něco na způsob posledního Dungeon Siege III. Byť musím druhým dechem dodat, že různého haraburdí prezentující při svém hraní sbíral nejen po mrtvolách také mraky... [více brzy v dojmech]