Skip to main content

Kingdom Come i s pohledem z helmy šermíře

Jak funguje?

Pokud jste se pozorně dívali na páteční teaser, všimli jste si okamžiku, kdy vše zabírá kamera uvnitř helmy jednoho z bojovníků.

Podobně jako se u závodů vždy řeší, jestli budou mít výhled z kokpitu nebo ne, komunita začala vyzvídat, jestli to byl jen filmový efekt do videa, nebo zda něco takového bude přítomno přímo při hraní Kingdom Come: Deliverance. Podle české fanstránky platí druhá možnost:

"Dan Vávra se vyjádřil na Twitteru, že pohled skrz hledí přilby je plánován od začátku. Mělo by existovat tlačítko, které umožní hledí otevřít/zavřít. Otevřené hledí potom zajistí lepší výdrž, zavřené nejspíš menší šanci zranění," objasnila fungování této vlastnosti hry, která hraničí až s maniakálním smyslem pro detaily. Budou se odteď historické hry posuzovat dle toho, jestli mají výhled skrz přilbu?

Jiná domácí fanstránka zase přinesla podrobné vysvětlení názvu hry, resp. od čeho je odvozeno. V době oznámení Kingdom Come se snad všichni, včetně nás, nad nezvyklým názvem hry pozastavovali, jak je pitomý a hůře zapamatovatelný. Avšak nakonec by mohl být pozitivem, který svou zvláštností hned od první vteřiny signalizuje odlišnost od jiných RPG, což je možná právě tím, o co od začátku šlo.

Read this next