Skip to main content

Kingdom Come prý obsahuje nepřesnou barvu slepic i kabátů

Dan Vávra o nahlášených historických nepřesnostech.

Nejúspěšnější česká hra na Kickstarteru, který dnes mimochodem oznámil celkové vybrání miliardy dolarů, byla v minulých měsících probrána snad ze všech možných úhlů. Pro novináře je těžké přijít s něčím objevným, pokud nechtějí pouze opakovat to, co už každý zná nazpaměť.

Martin Nevyhoštěný a Ondřej Linc z Lidových novin proto postavili jejich dnešní článek o Kingdom Come: Deliverance na pár náhodných příspěvcích z diskusního fóra. Poněkud zvláštní postup, namítnete možná, alespoň však donutili k oficiální reakci Dana Vávru z Warhorse ohledně připomínek od fanoušků, které nejspíš opraví do finální verze:

„Někdo nám například napsal, že máme špatnou barvu slepic, protože bílé slepice v té době nebyly. Nebo uděláme správný kabát, ale někdo, kdo tomu rozumí, napíše, že nemůže mít ani žlutou barvu, protože žlutá byla symbol prostitutek, ani červenou, protože ta byla strašně drahá a daná postava by si ji nemohla dovolit."

Černoši ani jiné rasy, jak je někteří cizinci žádají, ve hře nebudou, protože se v té době v Čechách například Mongolové vyskytovali jen velmi zřídka. Nebyla prý reálná šance, že byste je na prostoru devíti kilometrů čtverečních potkali.

Vávra jinak tvrdí, že množství vybraných peněz na Kickstarteru dopředu očekával, ale překvapily ho pozitivní ohlasy od hráčské komunity. Celý článek Lidovek zde a níže jejich infografika:

Read this next