Kingdom Come cituje reportéry
+ nízké rozlišení na starých PS4/X1.
Pět týdnů zbývá do vydání očekávané české hry Kingdom Come: Deliverance (Alza.cz), ale její marketing teď není moc čím nakoupnout, když o ní prakticky všechno víme z vyčerpávajícího informování o každém kroku během otevřeného mnohaletého vývoje, aneb nevýhoda Kickstarteru a betaverzí.
Deep Silver proto při hledání námětu, na čem vlastně kampaň postavit, správně usoudili, že by možná nebylo špatné shrnout názory reportérů, kteří si hru už měli možnost vyzkoušet na podzimní předváděčce. A tak se zrodil nový trailer:
"Je obtížné ignorovat vášeň, která pohání hru vpřed," napsali třeba Trusted Reviews. WCCFTech jim sekundují s výrokem, že "herní svět je navržen absolutně krásně". Jiní zase vyzdvihují spoustu potenciálu a možností. Klidně by t šlo nazvat příběhovým trailerem díky epické hudbě a sestřihu cutscén, ale něčeho takového, už bez rušení citacemi, se spíš dočkáme později.
PR manažer Warhorse, Tobias Stolz-Zwilling, jinak dnes odtajnil, v jakém rozlišení pofrčí finální hra na které konzoli:
Na Xbox One X to je 1440p s velmi kvalitním efektem global illumination, s více a hezčími stíny, lepším nasvícením a více detaily v dálce (ve srovnání se standardním Xbox One). Na PS4 pro si užijete "jen" 1080p, s trochu horším global illumination a simulací částicových efektů. Na starých modelech konzolí PS4 a X1 bude Kingdom Come kupodivu jen v rozlišení 900p, což je docela málo, na PS4 se doufalo ve více, patrně daň za rozlehlý propracovaný svět. Tvůrci ani nepočítají s efektem HDR kvůli jeho nepodpoře v použitém (modifikovaném) CryEngine 3.8.6.