Kingdom Come bude shánět 10 milionů korun na Kickstarteru, jinak končí
Večer má být spuštěna kampaň na rozkouskovanou hru.
Zdá se, že Warhorse po roce stráveném neúspěšným hledáním vydavatele pro RPG Kingdom Come: Delivereance podle starých obchodních vzorců konečně učiní to, co jsme jim nejen my radili například v glose.
Dnes večer společně s plnohodnotným trailerem a nášupem detailů spustí crowdfundingovou kampaň na Kickstarteru. V ní od budoucích hráčů chtějí vybrat 500 tisíc dolarů (10 milionů korun), což není vůbec nesplnitelný cíl.
Pokud se jim zadaří, dostanou vývojáři zároveň i další peníze od investora potřebné na dokončení hry. Jestli ne, hra nejspíš bude muset být zrušena, což je u podobných záměrů na Kickstarteru úplně běžné, ale tady to při hlasitém zdůrazňování může být bubák, který zabere. Zdeněk Bakala a spol. vnímají Kickstarter jako takový ostrý test, jestli o projekt někdo stojí a zda do něj vložit další finance.
Informaci přinesl dnes vydaný časopis Level, z nějž ještě vyzobali Hrej pár dalších podrobností o hře. Důležité je zejména rozdělení celého projektu Kingdom Come na tři epizody po několika desítkách hodin. Tomu se původně autoři vehementně bránili, avšak nic jiného jim zřejmě v kruté ekonomické realitě nezbývá.
Mezi jiné novinky patří třeba systém několika vrstev oblečení, včetně podvlíkaček, nebo vypočítávání každého úderu v boji v reálném čase. Přičemž zásah prý nebude mít vliv pouze na zranění nepřítele či poškození jeho výstroje, ale má být vypočítána i trajektorie následného pohybu meče, jestli nezasáhne i další části těla a výzbroje.
Eurogamer o Kingdom Come již brzy publikuje rozsáhlý vlastní materiál po shlédnutí kompletní předváděčky a rozhovoru s tvůrci.