Kingdom Come 2 oznámí asi příští rok
+ downgrade konzolovek.
Konečně tu máme nějaké nové informace o českém středověkém RPG a nikoli jen to, co si jeho tvůrce nedokázal odpustit na adresu konkurenčních her. Pochází od PR manažera Warhorse, kterým je Tobias Stolz-Zwilling, předvádějící na nedávném Gamescomu (viz dosud neznámá nahrávka níže) a hovořící s WCCFTech.
V tuto chvíli prý nevědí, jestli Kingdom Come (Alza.cz) vypustí v 1. čtvrtletí příštího roku nebo až ve 2. čtvrtletí, což by byl další odsun z všemi předpokládaného začátku roku. Zato řekli, že Kingdom Come 2 nejspíš oznámí někdy příští rok. Posune se asi v čase z 1403 do 1410, hlavní hrdina prý trochu zestárne a příběh bude navazovat. Dle těchto slov se jeví, že práce na dvojce (nepotvrzený název) se asi pomalu rozjíždějí...
S DLC či dalším obsahem do jedničky i proto spíš nepočítají, pouze s editačními nástroji pro komunitu (až někdy později po vydání), ať si vystačí sama. Nadále platí, že hlavní úkol v jedničce zabere 20 až 30 hodin, a až 100 hodin se všemi vedlejšími questy. Momentálně už lze celou rozpracovanou hrou projít od začátku do konce. Získaný čas díky odkladům prý vložili do vývoje a komunikace s komunitou, která třeba křičela, že nemají vyhazovat určitou zbraň, která byla na odstřel.
Co se týče PS4 a X1 verzí, Warhorse nyní hledají, v čem je mohou downgradovat oproti prioritní PC verzi, kde co a jak optimalizovat, protože konzole nejsou tak výkonné jako počítače a Kingdom Come prý nyní na konzolích neběží příliš plynule. Je sympatické, že tvůrci to říkají na plná ústa, to není moc běžné. Cílovým rozlišením konzolovek je 1080p.
Hlavní programátor studia má prý dost nápadů, jak využít DirectX 12, podporu Oculus Rift, PS4 Neo a X1 Scorpio, ale vše je až hudba budoucnosti. Hra sice nyní s virtuální realitou spolupracuje, ale není pro ni upravená, tudíž se lidem může dělat špatně.