Kinect že laguje? Nesmysl, říká vývojář
Vše závisí na volbě správného software.
Andrew Oliver z vývojářského studia Blitz Games tvrdí, že technologie Microsoft Kinect sama o sobě žádné lagy nepodmiňuje.
"Viděl jsem pár her s Kinectem, které trochu lagovaly, ale to bylo vždycky kvůli softwarovým rozhodnutím jejich výrobců," řekl Oliver v rozhovoru s Gamasutrou.
Podle Oliverových vlastních slov chvíli trvá, než si vývojář na práci s Kinectem zvykne, všechny jeho nedostatky lze ale obejít softwarovou cestou a co se lagu týče, víc než ztrátu dvou framů Oliver jako možnou nepřipouští.
"Je to jako s každou novou konzolí: kamera sama o sobě funguje a dělá to, co má, takže designéři her se s ní jen snaží naučit co nejlépe zacházet," říká Oliver a dodává: "První generace her pro Kinect bude vypadat úplně jinak než ta, co přijde po ní."